Det er ifølge husordenen tilladt at holde mindre dyr i bure, fisk i akvarier eller lignende på betingelse af, at det ikke ved lugt, støj, forurening eller på anden måde er til gene for de øvrige beboere i ejendommen.
Insekt- og krybdyrhold er dog forbudt.

Større husdyr, som hunde og katte, skal der være tilladelse til. Der kan højst opnås tilladelse til én hund eller kat.
Før man påtænker at anskaffe sig en hund eller kat, skal man derfor have en tilladelse af bestyrelsen. Blanket til anmodning herom hertil kan man hente i dokumentmenuen til højre. Blanketten udfyldes og afleveres i foreningens brevkasse Slotsherrensvej 143.

Såfremt der fremkommer klager på grund af støj eller andre gener, kan bestyrelsen træffe beslutning desangående og evt. forlange dyret ud af lejligheden. Al husdyrhold er underlagt bestemmelserne i foreningens til enhver tid gældende vedtægter og husorden.
Henter moduldata ...