I ejendommens garageanlæg er der 11 garager, der jf. ejendommens servitutter må udlejes til foreningens andelshavere og lejere.

Endvidere er der 3 ekstra pulterum i kælderen på Nordbyvej, som også kan lejes af foreningens andelshaver og lejere.

BEMÆRK: Disse lejemål er en særskilt aftale og kan derfor ikke overdrages til en ny lejer/andelshaver. Ved opsigelse og fraflytning af lejemål eller overdragelse af andele vil garagelejemål blive opsagt.

Garager

Ønsker du at leje en garage skal du sende skriftlig anmodning til foreningen - gerne på mail til bestyrelsen@abshusene.dk - for at blive skrevet på ventelisten. Garagelejen er p.t. kr. 525,- på måned og der skal erlægges et depositum på 3 måneders leje.

Ekstra pulterrum

Ønsker du at leje et ekstra pulterum skal du sende skriftlig anmodning til foreningen - gerne på mail til bestyrelsen@abshusene.dk - for at blive skrevet på ventelisten. Pulterrumslejen er p.t. kr. 200,- på måned og der skal erlægges et depositum på 3 måneders leje.

Er man garage- og pulterrumslejer og ønsker man at bytte til en anden garage eller pulterrum kan man sende skriftlig meddelelse til foreningen - gerne på mail til bestyrelsen@abshusene.dk. Man vil herefter blive kontaktet næste gang en garage eller pulterrum bliver ledig eller eventuelt match på byttelisten viser sig. For at undgå at garagelejemål går i tomgang er der for eksisterende garagelejere endvidere mulighed for at at blive skrevet på sekundærventeliste. Man kan dog ikke leje mere end 2 garager.