Sælger:

Er du andelshaver, og har du din andel til salg uden ejendomsmægler, kan du kontakte bestyrelsen og sende et til tre fotos, en kort tekst og link til dba.dk eller lignende. Har du ejendomsmægler på salget kan du også sende oplysninger herom til. Så sørger vi for at oplysningerne vises her "sælgerliste-siden".

Køber:

I følge foreningens vedtægter har andelshaverne lov til selv at finde en køber hvis de ønsker at sælge. Foreningen har derfor ikke venteliste.
Generelt:

På Boligsiden.dk kan du få et overblik over andelsboliger, ejerlejligheder, villaer, rækkehuse samt tvangsauktioner mv. til salg. Her kan du også finde relevant udbuds- og salgsstatistik, samt historiske salgspriser og BBR-data på boliger.

Endelig kan du følge udviklingen på boligmarkedet via Boligsidens.dk's artikler:

Statistik for udbudte og solgte boliger

Se historiske salgspriser og BBR-informationer

Bolignyheder og artikler om udviklingen på boligmarkedet